Hibabejelentés: (30)485-6110
Így keress jó szakembert

Online marketing szakemberből, életvezetési tanácsadóból, személyi edzőből egyre nagyobb a választék, de mi a helyzet ha elromlott a mosógépünk? Mosógépszerelőt is könnyen találunk?
A szolgáltató szektorban nagy a szakemberhiány. Ezen a területen, nem egyszerű megtalálni a megfelelő szakembert vagy vállalkozást, legyen szó akár építőiparról, vagy gépszerelésről. A kereslet nagy, jó szakember pedig viszonylag kevés van, és azt a keveset is gyakran nehéz megtalálni.

Merre induljak el?

Szerencsés eset, ha van kipróbált szakember, aki ajánlás útján jut el hozzánk. Sajnos ebből van a legkevesebb.
Újsághirdetés alapján már nem érdemes elindulni. Egyrészt az Internet térhódításával, egyre jobban kihalóban van. Másrészt eléggé vakon lehet lőni vele, hiszen a legtöbb esetben semmi egyéb nem áll rendelkezésre a vállalkozóról, csak egy telefonszám.
Egy magára valamit adó szakember, ma már jelen van az interneten. Ha nem is mindig a legújabb trendi weboldallal, de lényegesen több információval egy újsághirdetésnél.

Mitől jó egy szerviz, vagy szerelő weboldala?

Elsősorban transzparens. Megtudhatom belőle, hogy pontosan mivel foglalkozik az adott szerviz vagy vállalkozás. Pl.: mosógépszerelés. Tájékozódhatok, hogy milyen az ügymenet, nagyjából mire számíthatok ha őket választom.

Átlátható árlistája van, nem kell hozzá pénzügyi végzettség, hogy legalább nagyságrendileg tudjuk mire számíthatunk.

Nem árt ha reszponzív, vagyis mobil eszközökről is kényelmesen elérhető. A mobiltelefon általában mindig kéznél van, ha az weboldal nincs mobilra optimalizálva, sokkal nehezebb megtalálni a keresett információt.

Legyen telefonszám, aminek van meghatározott elérési ideje, illetve plusz pont ha mobilról egy kattintással hívható. Jó ha legkésőbb 4 munkaórán belül reagál az egyéb feltüntetett elérési csatornákon, pl: e-mail vagy Facebook. Bónusz ha van bankkártyás fizetési lehetőség.

Rendelkezik Google oldallal, ahol vannak ügyfél visszajelzések illetve naprakészek az információk. Bónusz, ha a soron következő ünnepi nyitvatartásuk is aktuálisan fel vannak tüntetve.

Megvan a szerviz, de hogyan tovább?

Ha idáig minden rendben van akkor jöhet a kommunikáció.

Sok egyszemélyes vállakozás van, ahol nincs dedikált ügyintéző az ügyfélszolgálaton. Mivel legtöbb szolgáltatónál nem lineáris a terhelés, gyakran nehéz feladat az ügyfélszolgálati feladatokat is ellátni, a terepmunka mellett. Ettől függetlenül a vállalásokat illik teljesíteni. Sok szolgáltató van aki csak a munkaideje után reagál a telefonhívásokra. Ez is egy megoldás, de mindenképp legyenek feltüntetve az ezzel kapcsolatos tudnivalók a weboldalon.

Nyitvatartási időben elvárható, hogy valaki felvegye fel a telefont, visszahívjon vagy reagáljon üzenetben.
Időpont egyeztetésnél, ajánlott a kétórás időintervallumok használata. Bónusz, ha kérhetünk telefonos értesítést a kiszállás előtt 15-30 perccel.

A fentiek figyelembevételével jó esélyekkel indulunk, hogy megtaláljuk a megfelelő szervizt vagy szakembert. Legyen akár villany-, vagy mosógépszerelő.